BMW M3 Concept: Nový vzhľad, nový motor

01.01.2010 08:58

 

je už označený jedným z najkrajších nemeckých automobilov keď začala, je to už bol oslavovaný ako jeden z najviac žiaduce objekty na planéte, a to je už dostáva viac pozornosti, než vysoké poruchu profil šatníka.
A to dokonca ani výrobná verzia. Hovoríme o BMW M3 Concept, prvýkrát v roku 2007 autosalóne v Ženeve.

Jedná sa o BMW M3 všetci čakali roky, a keď je to prototyp, bude väčšina design tága sa nemení, pre konečnú výrobu verzie - takže to, čo vidíte, je to, čo dostanete.

Ako fotografie ukazuje, sú jej rozmery a základné forme založené na BMW radu 3 Coupé. Len niekoľko málo častí sú zachované z 3 SeriesCoupé, ako sú dvere, ale z diaľky nejaké, môže byť ťažké si vybrať ich od seba. Ako BMW vysvetľuje, je to pod kožu, že táto šelma je naozaj odlišná od bežnej radu 3 Coupé radu.

Guenther Seemann, BMW Group Austrália šéf, mal toto hovoriť: "M3 BMW predstavuje špici BMW jazdy nadradenosti, a koncept odhalil na ženevskom autosalóne, je viac ako náznak toho, čo môžeme očakávať, že bude konanie veľmi čoskoro.

"Nový high-stupňovania V8 motor, extra-elegantné telo styling a high-tech CFRP strecha poukazuje na to, čo bude scintilačné vodiča balíčka.

"M3 Coupé je hnacou silou svoju cestu do sŕdc všetkých hard-core jazdy nadšenci po celom svete a v Austrálii predchádzajúcej generácie predala viac než 1.500 príkladov, podčiarkuje jeho široké odvolanie v segmente trhu, ktorý vytvorili," dodal Mr.Seemann .
Výkon

Po vedenie Audi RS 4, BMW klesol V8 motor do M3 motor zálivu, ktorý je tvrdenie nebolo naladené tak, aby vyhovovalo vysokej stupňovania M poňatie. V tomto skorom štádiu M3 života podrobnosti sú tenké týkajúce sa presne to, čo veľkosť motora a koľko energie sa bude vytvárať, a toto poňatie bolo vystavené proste ukázať, čo auto bude vyzerať. Produkčnej verzie bude pravdepodobne odhalená - spolu s jeho výkon (motor a prevodovka) životne dôležité orgány - vo svojej domovskej krajine v roku 2007 Frankfurt Motor Show, ktorá sa konala v polovici septembra v Nemecku.

Update: BMW práve vydala informácie o M3 je nový motor - je to 4,0-litra V8, ktorý dosahuje maximálny výkon 309kW.

Aj keď výkon je úplne rovnaký ako Audi RS 4 je V8 motor, blok BMW je menší a ľahší, čo umožní, aby zostalo menšiu váhu nad prednou a potenciálne zlepšiť jeho jazdnú dynamiku.

Tu sú dôležité štatistiky nové M3 V8 motora:

Typ: 4,0-litra V8
Výkon: 309kW (420hp) @ 8300rpm
Krútiaci moment: 400 nm @ 3900rpm
Rev Limit: 8400rpm
Hmotnosť: 202 kg (445 lb)
Kompresný pomer: 12.0:1

Nový motor bude akceptovať iba 98 oktánového benzínu hodnotené kvôli svojmu vysokému výkonu charakter a vlastnosti nekonečné vačkového hriadeľa nastavenie a hydraulického ventilu klírens úprava sania a výfuku - tzv dvojaký VANOS vo vlastnom hľadiska BMW. Tento príjem / výfuk variability v Ventilový rozvod dáva motor neuveriteľné pružnosti, takže okrem toho, že mohol odraziť jej freakishly vysokej 8400rpm engine rev obmedzovač, je generovanie 340Nm krútiaceho momentu @ 2000rpm.

Špičkový krútiaci moment 400 nm, nie úplne rovnako ako jeho priamy súper, Audi RS 4 (430Nm), ale to všetko krútiaci moment je presmerovaný na dve kolesá na BMW M3, namiesto toho štyri v Audi RS 4, tak to by malo byť pomerne blízko zápas na drag strip.

Niektoré ďalšie vlastnosti nového motora patrí osem individuálnych plynu motýľov, ktorý zlepší odozva motora takmer na všetkých otáčkach motora a mazanie piestov je postarané o motoristického športu-inšpirovaný systém, ktorý používa dve olejové čerpadlá a mokré jímky olej mazací systém, ktorý možno spoľahlivo fungujú na až na 1,4 g oboch pozdĺžnych (pozdĺžna) a laterálne (bočné) zrýchlenie.

Je tu nový ľahký výfukový systém, ktorý optimalizuje valcov (a dúfajme, že dáva M3 skvelé a silné akustické kôry), a blok motora sám je exotická, a nákladná práca mechanických umenia. Postavené na svetlo-zliatiny zlievárne BMW v Landshute, na rovnakom mieste, kde BMW stavia bloky motorov pre jeho Formule 1 závodné automobily, valce kľukovou skriňou je vyrobený zo špeciálnej zliatiny hliníka a kremíka. To je vec, konvenčné valce vložky sú nahradené tvrdé kryštály kremíka, kým železo-potiahnuté piesty beží priamo v nepotiahnuté, honovanie vŕtanie valcov.

Nie nuly na 100km / h specs boli uvoľnené, ale sub 5,0 sekundy čas by sa dosiahnuť, ak sa všetko BMW hovorí o svojej novej 4,0-litra V8 motor, je pravda. Pozrite sa na dva nové motory fotografie na obrázok panel na pravej strane.

Ak sa fámy majú byť veril, bude motor veľkosti niekde medzi 4,0 a 4,8-litra a bude využívať architektúru podobný 5.0-liter V10 z M5 a M6 modely. Výstupný výkon bude o niečo viac ako jeho oblúk-súper, Audi RS 4, takže môžeme očakávať, že konečné číslo okolo 315kW, alebo o niečo viac ako 420hp.

Výkon je tiež stále prísne strážené tajomstvo, ale BMW vie, že má zápas Audi RS 4 je 4,8 sekundy nuly na 100km / h šprint čas. Čokoľvek menšieho by bolo nedôstojné.

Ale tohle je proste cvičenie na dizajn, aj keď veľmi atraktívne. BMW je jednoznačne hrdá na svoje nové strednej veľkosti predstavení kupé, ktorého dizajn zdôrazňuje patrí uhlíkových vlákien strechou. Vyrobené z uhlíkových vlákien plastu vystuženého alebo CFRP, strecha je omnoho ľahší ako typický ocele alebo hliníka verziu, že jej poskytne všetky výhody nižšej hmotnosti a ťažiska.

Ďalšie zmeny k autu patrí širšie telo, ktoré je vzhľadom na rozšírenie vozov trati, a to zlepšuje zatáčanie stabilitu. Nový motor kapotou je tiež v mieste, ktorý predstavuje štylizovaný 'moc hrb', ktorý je lemovaný dvojicou vetracie otvory, ktoré umožnia teplo efektívnejšie uniknúť motorového priestoru, pričom žiadna neistota o autách zámere.
Design

Z hľadiska dizajnu, nová M3 Concept je stále úprimná BMW - to by mohla dostať okolo mesta, a nikto by ju zaplatiť príliš veľkú pozornosť. Ale tie najjemnejšie detaily sú to, čo prinesie to do života, vrátane nových zástera vzhľad prednej s väčšími vstupy vzduchu, svalnatý kapota, odstránenie hmlové svetlomety - typické divízia M, trvá na tom, BMW - a väčšie 19-palcové zliatinové kolesá .

Hoci je nemožné povedať pri pohľade na to, je kapota z hliníka, ktorý znižuje hmotnosť nad prednou nápravou, a v kombinácii s uhlíkom-plastové strechy, je nový voz expected na veľmi ľahké na nohy.

BMW dodáva, že ostro vymedzenej podbehy kolies, bočné otvory vzduchu v prednom štvrťroku panelov (s badging M) a ukazovatele s chrómovanými zátvorkách sú ďalšie kroky, ktoré povýšiť M3 Concept od bežných.

Charakteristika M-značka strane sukne poskytujú bočný pohľad s energiou-obťažkaný prízvuk trvá na tom, nemecký výrobca áut, a tam je vizuálny dôraz správať-kolo riadiť auto s širšie zadné kolesá, zatiaľ čo exkluzívny vonkajšie spätné zrkadlá funkcie Twin stonky podporu, ktorá robí pre viac aerodynamické a štýlové riešenie.

Vedľa dverí, svetlá, zadné svetlá, a boot, zvyšok auta je nová, predstavovať trochu iný plech, aby auto viac svalnatý vzhľad, a horel podbehy poskytnutie vozidla s extra šírkou.

Dokončené v "chrome shadow" farbu, M3 BMW koncepcie je tiež súčasťou novej zadnej zásteru a ochrannou známkou M divízie výfukové potrubie so štyrmi vývodmi rovnako ako V10-poháňal sedan M5 výkon. BMW tvrdí, že obrysy difuzér kombinovať s Dva páry koncoviek výfuku vytvoriť zmysluplný zadnej časti, ktorý ťahá zadný spoločne v stredu a vybudovať napätie v spojení s horizontálnymi líniami nárazníka.


 

Vyhľadávanie

Otázky a opovede

otázky môžete napísať na fóre.

© 2009 Všetky práva vyhradené.

Tvorba web stránok zdarmaWebnode