BMW Rada 5

15.06.2010 20:46

BMW rada 5 

BMW radu 5 je stredná-veľkosť / výkonné auto vyrábané BMW od roku 1972. Auto, teraz v jeho šiestej generácie, sa predáva vo sedan a touring štýly tela.

29. januára 2008, 5 sérií 5000000. bola vyrobená, 530d sedan v Carbon čierna metalíza.

________________________________________________________________________________________________________________________ 

E12 (1972-1981)

E12 BMW bola prvá radu 5 BMW pokroku. Nasledujúce modely boli vyrobené v tejto sérii:
Non-US
1974 518 - 1.8 L I4 m118
1976 518 - 1.8 L I4 M42
1980 518 - 1.8 L M10B18 I4
1972 520 - 2.0 L I4 M17, 115 hp (86 kW, 117 PS)
1972 520i - 2,0 L M64 vstrekovaním paliva I4, 125 hp (93 kW, 127 PS)
1977 520 - 2.0 L M20B20 I6 122 hp
1973 525i - 2,5 L I6
1975 528i - 2,8 L I6
1975 530i - 3,0 L I6, 176 hp (131 kW, 178 PS)
1976 530 Motorsport Limited Edition - 3,0 L I6, 200 hp (149 kW, 203 PS)
1979 M535 - 3,5 L I6, 218 hp (163 kW, 221 PS)
Spojené štáty
1975-1978 530i - 3,0 L I6, 176 hp (131 kW, 178 PS)
1979-1981 528i - 2,8 L I6, 169 hp (126 kW, 171 PS)

1,8 L motory a 2,0 L vstrekovaním paliva motory boli výhradne pre Nemecko až do roku 1980. Juhoafrický modely boli 525i, 528i a 530i.

 ________________________________________________________________________________________________________________________

E28 (1982-1988)

E28 BMW bol druhý BMW radu 5, štylistické evolúcia E12. Viditeľné zmeny na tento model vrátane revidovaného svetlomety, hrubšie obklopuje gumový nárazník a veľká obdĺžniková zadné svetlá. Tvar bol viac krabice-formoval ako zaokrúhľuje na zadnej strane.

Nasledujúce modely boli predávané v Európe:
518/518i- 1,8 L M10B18
520i - 2,0 L M20B20 I6
524d - 2,4 L diesel M21 I6
524td - 2,4 L M21 turbodiesel I6
525i - 2,5 L M30B25 I6
525e - 2,7 L M20B27 I6
528i - 2,8 L M30B28 I6
530i - 3,0 L M30B30 I6
535i/M535i - 3,4 L M30B34 I6
M5 - M88 I6, 286 PS (210 kW, 282 hp)
Vysoký výkon 5 série - 24-ventil DOHC, I6, šesť škrtiacou orgány, Bosch Motronic integrovanej vstrekovania paliva. Na jeho štarte v roku 1984, Európska M5 E28 špecifikácia bola najrýchlejší produkčné sedan na svete.

Nasledujúce modely boli predávané v Amerike:
524td - 2,4 L M21 turbodiesel I6, 114 hp (85 kW, 116 PS)
528e - 2,7 L M20B27 I6, 121 hp (90 kW, 123 PS)
Určené pre palivá
533i - 3,2 L M30B33 I6, 182 hp (136 kW, 185 PS)
Vysoký výkon stupňovania
535i - 3,4 L M30B34 I6, 182 hp (136 kW, 185 PS)
533i nudí produkovať viac krútiaceho momentu a rovnakého výkonu
535is - 3,4 L M30B34 I6, 182 hp (136 kW)
535i so športovým úpravy pozastavenie interiér
M5 - 3,4 l S38B35 I6, 256 hp (191 kW, 260 PS)
Vysoký výkon 5 séria - 24 ventil DOHC, I6, šesť škrtiacou orgány, Bosch Motronic integrované vstrekovanie paliva, k dispozícii len v čiernej farbe v USA.

________________________________________________________________________________________________________________________ 

E34 (1988-1996)

BMW rady 5 s interným označením E34 bolo predstavené v roku 1987. Týmto modelom chcelo BMW dobehnúť náskok svojho najväčšieho rivala z Mercedesu - model W124. Obecne sú tieto dva modely označované ako jedny z najkvalitnejších a najspoľahlivejších automobilov vôbec. V mnohých smeroch dokonca predbehnú aj svojich modernejších nástupcov.
K dispozícii bola celá rada pohonných jednotiek od štvorvalcov, až po výkonné osemvalcové motory z M divízie, Alpiny a iných dvorných úpravcov tejto mníchovskej značky. 

Tretej generácie radu 5 získal ocenenie za bezpečnosť a spoľahlivosť, a bol považovaný za jeden z najelegantnejších tvary svojej doby.

Modely:
Non-US
1989-1994 BMW 518i - 1,8 L M40B18 I4 115 PS (85 kW, 113 hp)
1994-1996 BMW 518i - 1,8 L M43B18 I4 115 PS (85 kW, 113 hp)
1995-1996 BMW 518 g (CNG) Touring - 1,8 L M43B18 I4
1987-1990 BMW 520i - 2,0 L M20B20 I6 122 PS (90 kW, 120 koní)
1987-1990 BMW 520i ECE - 2,0 L M20B20 I6 129 PS (95 kW, 127 HP), vyššia kompresia ako non EHK
1990-1996 BMW 520i - 2,0 L M50B20 I6 150 PS (110 kW, 148 hp)
1988-1991 BMW 524td - 2,4 L M21 I6 diesel
1993-1995 BMW 525td - 2,5 L M51D25 UL I6 115 PS (85 kW, 113 hp) diesel
1991-1995 BMW 525tds - 2,5 L M51D25 OL I6 143 PS (105 kW, 141 hp) diesel
1987-1990 BMW 525i - 2,5 L M20B25 I6 170 PS (125 kW, 168 hp)
1990-1996 BMW 525i - 2,5 L M50B25 I6 192 PS (141 kW, 189 hp)
1990-1996 BMW 525iX - 2,5 L M50B25 I6 192 PS (141 kW, 189 hp) Veľmi zriedkavé
1988-1990 BMW 530i - 3,0 L M30B30 I6 184 PS (135 kW, 181 hp)
1992-1996 BMW 530i - 3,0 L M60B30 V8 218 PS (160 kW, 215 hp)
1987-1993 BMW 535i - 3,4 L M30B35 I6 211 PS (155 kW, 208 hp)
1992-1996 BMW 540i - 4,0 L M60B40 V8 286 PS (210 kW, 282 hp)
1990-1993 BMW M5 - 3,6 l S38B36 I6, 315 PS (232 kW, 311 hp)
1994-1996 BMW M5 - 3,8 L S38B38 I6, 340 PS (250 kW, 335 hp)
Spojené štáty
1989-1990 BMW 525i - 2,5 L M20B25 I6, 168 hp (125 kW, 170 PS)
1989-1993 BMW 535i - 3,4 L M30B35 I6, 208 hp (155 kW, 211 PS)
1991-1993 BMW M5 - 3,6 l S38B36 I6, 310 hp (231 kW, 314 PS)
1991-1995 BMW 525i - 2,5 L M50B25 I6, 189 hp (141 kW, 192 PS)
1994-1995 BMW 530i - 3,0 L M60B30 V8, 215 hp (160 kW, 218 PS)
1994-1995 BMW 540i - 4,0 L M60B40 V8, 282 hp (210 kW, 286 PS)

________________________________________________________________________________________________________________________ 

E39 (1995-2003)

Má síce najslabší motor v ponuke, ale tichý, kutivovaný chod motora vo vysokých otáčkach, ktorý vozidlo bravúrne ťahá, ponúka hlavne na diaľnici jazdu, ktorú je možné len chváliť. Hliníkové predné ramená majú zásluhu na skvelých jazdných vlastnostiach, ktoré sú v danej triede takmer neprekonateľné. 

BMW E39 bol jedným z najúspešnejších vozidiel BMW, a to s niekoľkými rôznymi modelmi. Patria medzi ne:
1996-2000 520i - 2,0 L M52B20 I6, 110 kW (150 PS, 148 hp)
2000-2003 520i - 2,2 L M54B22 I6, 125 kW (170 PS, 168 hp)
1996-2000 523i - 2,5 L M52B25 I6, 125 kW (170 PS, 168 hp)
2000-2003 525i - 2,5 L M54B25 I6, 137 kW (186 PS, 184 hp)
1996-1999 528i - 2,8 L M52B28 I6, 144 kW (196 PS, 193 hp)
1999-2000 528i - 2,8 L M52B28 TU I6, 144 kW (196 PS, 193 hp)
2000-2003 530i - 3,0 L M54B30 I6, 172 kW (234 PS, 231 hp)
1996-2003 535i - 3,5 L M62B35 V8, 183 kW (249 PS, 245 hp)
1996-1998 540i - 4,4 L M62B44 V8, 213 kW (290 PS, 286 hp)
1998-2003 540i - 4,4 L V8 M62TUB44, 216 kW (294 PS, 290 hp)
1998-2003 M5 - 4,9 L S62 V8, 298 kW (405 PS, 400 hp)
2000-2003 520D - 2,0 L diesel M47D20 I4 100 kW (136 PS, 134 hp)
2000-2003 525d - 2,5 L diesel M57D25 I6120 kW
1997-2000 525td - 2,5 L M51D25TU UL diesel I6 85 & kW
1996-2000 525tds - 2,5 L M51D25TU OL diesel I6 105 kW (143 PS, 141 hp)
1998-2000 530d - 3,0 L diesel M57D30 I6 135 kW (184 PS, 181 hp)
2000-2003 530d - 3,0 L diesel M57D30 I6 142 kW (193 PS, 190 hp)

BMW M57 typ motora je rovný-6 Diesel vyrába od roku 1998. Získala "2.5-3 L" kategória Medzinárodný motor roka ocenenie pre rok 1999 až 2002. Aktualizované Twin-turbodúchadlo verzia vyhral, že rovnaké ocenenie v roku 2005. 2,5 L (2497 cc/152 v ³) M57D25 bol najmenší člen rodiny. Je vyrobené 120 kW (161 koní) pri 4000 ot / min a 350 N · m (258 libra · ft) pri 2000-2500 ot. / Min s 4750 ot / min Redline. Použitie: 525d

V niektorých európskych krajín BMW radu 5 je tiež používa ako policajný interceptor.This konkrétne vozidlo je majetkom skupiny diplomatickú ochranu Metropolitná polícia

V USA:
1997-2000 528i - 2,8 L M52B28 I6, 190 hp (142 kW, 193 PS)
1997-1998 540i - 4,4 L M62B44 V8, 282 hp (210 kW, 286 PS)
2001-2003 525i - 2,5 L M54B25 I6, 184 hp (137 kW, 187 PS)
2001-2003 530i - 3,0 L M54B30 I6, 225 hp (168 kW, 228 PS)
1998-2003 540i - 4,4 L V8 M62TUB44, 282 hp (210 kW, 286 PS)
2000-2003 M5 - 5,0 L S62 V8, 394 hp (294 kW, 399 PS)

E39 bol široko chválený vo všetkých aspektoch, a to trvalo získal miesto na autá a vodičov 10Best zozname [2]. Spotrebiteľské Správy dal v roku 2001 530i najvyšší rating auto vôbec. Vznetových motorov u Európskej modely poskytujú veľký krútiaci moment a hladkosť s lepšou ekonomikou. M5 bol nazývaný "najlepší v diskrétnej rýchlosti" s 369 lb · ft (500 N · m) krútiaceho momentu a 0-60 mph čas 4,8 s. Jediná nevýhoda bola jeho neveľkej kabíne a drobné kufor priestor 11.1 ft ³ (314 L).

Úplne prvý E39 BMW radu 5 zišiel z montážnej linky v februári 1995 [3].

V niektorých európskych krajín BMW radu 5 je tiež používa ako policajný interceptor.This konkrétne vozidlo je majetkom skupiny diplomatickú ochranu Metropolitná polícia

 ________________________________________________________________________________________________________________________

E60/E61 (2003-2010)

E61

Nové BMW radu 5 Touring. Co si radšej vyberiete: dynamický športový výkon, alebo relaxáciu a radosť z jazdy? BMW radu 5 Touring Vás k voľbe nenúti. Môžete radiť rýchlostné stupně so športovou presnosťou pomocou tlačítok na volante, alebo se uvoľniť pri jazde v hustej doprave vďaka funkcii Stop & Go. Žiadate vysoký výkon a trváte zároveň na čo najnižšej spotrebe? Efektívna dynamika BMW radu 5 Touring Vám dopraje oboje. Objavte exkluzívny automobil, ktorý poskytne odpovede na všetky Vaše otázky. Pre každú časť vozidla existuje ideálny materiál. To je dôvod, prečo pre konštrukciu BMW radu 5 Touring bola použitá ako oceľ, tak hliník. Niektoré časti motora, kapota a predné časti vrátane bokov sú vyrobené z hliníka. Zároveň s úsporou váhy prináša toto riešenie rovnomerné rozloženie váhy medzi prednou a zadnou nápravou: pomer 50:50 – kľúčový faktor pre vynikajúce jazdné vlastnosti. BMW radu 5 Touring prichádza s novátorským systémom regulácie výšky v základnej výbave. Senzory neustále merajú vzdialenosť medzi zadnou nápravou a vozovkou. Pokiaľ veziete ťažký náklad, je zníženie svetlej výšky kompenzované kompresorom, ktorý zvýši tlak v tlmičoch zadnej nápravy. Nielen to, že táto funkcia prináša stálu svetlú výšku, ale zároveň zlepšuje dynamiku jazdy a tým aj Vašu bezpečnosť.

 

E60

BMW radu 5 je športovým sedanom so špecifickým vzhľadom. Vozidlo je vybavené pohonom zadných kolies a výkonnými motormi - od radového, dvojlitrového 4-valca, cez 6-valce až po vidlicový 8-valec s objemom 4799 ccm. Namiesto 6-stupňovej manuálnej prevodovky sa dá objednať automatická prevodovka. Päťkový rad ponúka svojej posádke priestorný interiér, ktorý si každý môže ešte obohatiť o špeciality z príplatkovej výbavy, ako napríklad Head-Up display, ktorý premieta informácie priamo na čelné sklo, hlasové ovládanie, s ktorým môžete ovládať navigáciu. K ďalším príplatkovým možnostiam patria adaptívne svetlomety, aktívna regulácia rýchlosti, nočné videnie - infračervená kamera zachytí každého človeka, alebo zviera až 300 metrov pred vozidlom a premietne obraz na displej umiestnený v stredovom paneli, alebo aktívne hlavové opierky. 

BMW E60 bol piaty-generácie radu 5. Jeho Chris Bangle-navrhnutý design a mnoho z jeho pokročilých funkcií prijal protichodné recenzie. Je potrebné poznamenať, pre jeho netradičný dizajn BMW, najviac kontroverzná je "náramok tupo" zadné-end, aj keď od tej doby sa kritici hovoria, že dizajn má vo veku rovnako ako v roku 2010. [4] [5]

E60 predstavuje významný krok vpred v technológii oproti predchádzajúcim modelom. S kompletnou elektronickú kontrolu nad všetkými aspektmi vozidla z pozastavenia, aby jas osvetlenie interiéru, na rôznych teplotných zón v kabíne. Vozidlo je tiež vybavený radom bezpečnostných prvkov, z adaptívne svetlomety s Hill začať pomáhať, a je tiež vybavený Trailer stabilite programu na podporu pri vlečení veľký príves alebo karavan. Iné hlavné možnosti patrí Active Cruise Control a Active konania. V septembri 2005 BMW pridané dve nové vlastnosti BMW pre nočné videnie a vysoké-Beam Assist.

Je k dispozícii v oboch sedan a kombi verzie a má nasledujúce modely: [6]
2005-2006 520D - 2,0 L (1995 cc) diesel I4, 110 kW (150 PS, 148 hp)
2006-2007 520D - 2,0 L (1995 cc) diesel I4, 120 kW (163 PS, 161 hp)
2007 - 520D - 2,0 L (1995 cc) diesel I4, 130,5 kW (177 PS, 175 hp)
2003-2005 520i - 2,2 L (2171 cc) I6, 125 kW (170 PS, 168 hp)
2007 - 520i - 2,0 L (1995 cc) I4, 125 kW (170 PS, 168 hp)
2004-2007 523i - 2,5 L (2497 cc) I6, 130 kW (177 PS, 174 hp)
2007 - 523i - 2,5 L (2497 cc) I6, 140 kW (190 PS, 188 hp)
2004-2007 525i/xi - 2,5 L (2497 cc) I6, 160 kW (218 PS, 215 hp)
2007 - 525i/xi - 2,5 L (2996 cc) I6, 160 kW (218 PS, 215 hp)
2004-2007 530i/xi - 3,0 L (2979 cc) I6, 190 kW (258 PS, 255 hp)
2004-2007 530d/xd - 3,0 L (2993 cc) diesel I6, 175 kW (238 PS, 235 PS) a 500 N · m (370 ft · lbf)
2004 - 535d - 3,0 L (2993 cc) diesel I6, 200 kW (272 PS, 268 PS) a 413 ft · lbf (560 N · m) (kompresný pomer: 16.5:1)
2006 - M5 - 5,0 L S85 V10, 373 kW (507 PS, 500 hp)


V USA:
2004-2005 525i - 2,5 L M54B25 I6, 184 hp (137 kW, 187 PS)
2004-2005 530i - 3,0 L M54B30 I6, 225 hp (168 kW, 228 PS)
2004-2005 545i - 4,4 L V8 N62B44, 325 hp (242 kW, 330 PS)
2006-2007 525i/xi - 3,0 L N52B30 I6, 215 hp (160 kW, 218 PS)
2006-2007 530i/xi - 3,0 L N52B30 I6, 255 hp (190 kW, 259 PS)
2006 - 550i - 4,8 L V8 N62B48, 360 hp (268 kW, 365 PS)
2008 - 528i/xi - 3,0 L N52B30 I6, 230 hp (172 kW, 233 PS)
2008 - 535i/xi - 3,0 L N54B30 twin-turbo I6, 300 hp (224 kW, 304 PS)
2006 - M5 - 5,0 L S85 V10, 373 kW (507 PS, 500 hp)

Štyri-pohon kolesa je teraz voľba na 5 séria pre prvý čas od E34 v roku 1996. XDrive systém je zdielaný s X3 a X5. 2006-2008 modely boli badged ako 525xi, 528xi, 530xi a 535xi. Za modelovým rokom 2009 a rokom, budú tieto badged ako 528i xDrive a 535i xDrive.

BMW radu 5 E61 patrolcar nemeckej federálnej polície

________________________________________________________________________________________________________________________ 

F10/11 (2010 - súčasnosť)

 

Šiestej generácie 5-Series (BMW F10 [12]), debutoval 23. novembra 2009 ako model 2010 [13]. Vylepšenie zahŕňajú prednej duálny guľovým kĺbom krátky-dlhý rukáv zavesenie a zadné viacprvkové zavesenie. Pre pohonné ústrojenstvo, bude ZF 8-rýchlostné automatické riadenie, jeden turbo inline-6 N55, a twin-turbo V8 N63. [4] [14]

Je navrhnutý Adrian van Hooydonk, s výraznejšou obličiek vzpriamené split mreža a absencia "náramok tupo" zadné-end styling svojho predchodcu E60. Externe, auto je viac tradičné BMWesque design, oveľa triezvejší úsilie po vysoko kontroverzná E60. Hoci to nesie istú podobnosť s E60 s širokým obličky mreže a veľmi výrazný Hofmeister uzol, so záhybmi v kapoty a práve pod dvere jasne súvisí s E39 a ďalšie staršie radu 5 modelov. Vnútri ochranných známok návrat na stredovej konzole sú jasne šikmé smerom k vodičovi, ďalšie výraznú zmenu od svojho bezprostredného predchodcu, ktorý bol známy pre jeho netradičný dizajn BMW. [4] [14] je však názoru rozdelená, ako recenzent opísal F10 ako príliš nezaujímavý a konzervatívny, oproti E60 predchodcu, rovnako ako s príliš podobá E90 3-Series. [5]

________________________________________________________________________________________________________________________ 

F10/F11 (2011-)

 

F10 má pre európsky trh aspoň, výber zo 7 motorov: 4.4 liter N63 zálievka rozsah v 550i, nasleduje trojica rovno 6 benzínu. Aj cez mnoho povestí [15], naopak, BMW druhý najpredávanejší model od radu 3 nevyužíva žiadne 4 valec benzínové motory tentoraz. Miesto toho si zachoval BMW, v súčasnosti aspoň trio rovných 6 motory, príslušenstvo benzinovy motor radu. Radový šesťvalec motory ponúkajú vynikajúce Refinement nad 4 valec náprotivkami, rovnako ako ochranná známka BMW motor, ktorý vystupoval v mnohých spoločnosti najviac miloval autá: E28 a E34 M5, E36 a E46 M3, nehovoriac o kultové BMW E26 M1. 535i má 306 koní (228 kW, 310 PS) 295libra · ft (400 N · m), BMW N55 motor, ktorý mal svoju premiéru v F07 radu 5 GT, a čoskoro nájde cestu do facelifted E92 BMW E93 a [16]. horčíka blok s atmosférickým nasávaním priamym vstrekovaním rovno 6 pokračuje v Európe, prinajmenšom, to je motor N53 BMW, 3,0 l, 258 koní (192 kW, 262 PS) pre 528i, a 3,0 l a 204 bhp (152 kW, 207 PS) pre 523i, rovnaké výstupy ako E89 BMW Z4 sDrive23i. Nie je známe, čo motor BMW bude používať tu pre trhy mimo Európy kvôli kvalite pohonných hmôt problémy, s najväčšou pravdepodobnosťou n52 BMW bude pokračovať tu.

4 benzínové motory sú doplnené trojica vznetových motorov. Opäť platí, že aj napriek fámy o opaku, [17] BMW sa rozhodla ponúknuť iba 1 4 valec motora tu: 520D. To znamená, že 525d naďalej ponúka vynikajúce mechanické zdokonaľovania radový šesťvalec v protiklade k rumored 523d so 4 valcami. 525d je spojený 530d; Obidva modely používajú rovnakú BMW N57 3.0 liter motor 525d má 204 koní (152 kW, 207 PS) a 450 N · m (330 libier · ft), 530d s 245 bhp (183 kW, 248 PS) a 540 N · m (400 libier · ft) krútiaceho momentu. Očakávajte hybridné modely neskôr, rovnako ako silnejší rovný 6 diesel nahradiť ocenenej 535d.

 ________________________________________________________________________________________________________________________

5-Series Gran Turismo (F07)

 

V máji 2009, BMW vydala oficiálne fotografie jeho výroby model 5-série Gran Turismo (BMW F07), ktorý je považovaný za kupé-ako crossover vozidla alebo kombi - zmes rôznych typických tvarov karosérie. BMW inzeruje nový 5-séria GT ako "prvý svojho" Charakter. GT je vyššia ako u iných fastback konkurenti, a navyše je vybavená framless dverí a double-table liftgate truck [18].

5-séria GT je poháňaný single-turbo diesel I6 produkujúce 245 PS, a jeden-turbo I6 produkujúce 306 PS a twin-turbo V8 produkujúce 408 PS, druhé dám auto 0-60 mph čas 5,5 sekundy. Jedná sa o prvý BMW dostávať nové ZF 8-rýchlostné automatické riadenie, spolu s novým brzdnej energie systému Regenerácia [19].

BMW navrhol, že nové 5-série GT nahradí 5-séria cestovných (vagóna) v Severnej Amerike lineup, kvôli pomalé predaja E61 vozidla v Spojených štátoch, s iba 400 predaných v roku 2009. V tejto krajine, majú viac BMW M5 a Z8s bolo predané ako 535i a 540i vozy, resp. BMW je zacielenie na ročný predaj 4000 až 8000 radu 5 GT [20].

F07 bol prepustený v štvrtom štvrťroku roku 2009 ako model 2010, predtým, než zvyšok Next-Generation 5-séria lineup. V Kanade a Spojených štátoch, za prvý polrok roku 2010, bol Gran Turismo predáva vedľa odchádzajúce E60 5-Series, do zavádzania F10 v júni 2010 pre rok 2011 model roku [21].

________________________________________________________________________________________________________________________

História

5 séria dostal svoj názov tým, že pätina "novej rady" aut po V-8 a Isetta éra. Predchádzajúce modely boli 700, "novej triedy", "New Six" 2500/2800/Bavaria a SK. Radu 5 bolo nahradiť staršie New Šesť sedany.

Telo bolo štylizovaný Marcello Gandini, založené na Bertone 1970 BMW Garmisch 2002ti Ženeva autosalóne. Gandini tiež robil Fiat 132 a Alfa Romeo Alfetta, dve ďalšie autá, ktoré majú podobný dizajn.

Tam bolo päť generácií radu 5 k dnešnému dňu. Ak chcete rozlišovať medzi nimi, oni sú odkazoval sa na ich unikátne čísla šasi (Exx).

5 séria začala tradícia BMW byť vymenovaný s tri-číslo číslice. Prvá číslica (5 v tomto prípade) reprezentuje model, a nasledujúce dve číslice (väčšinou) predstavujú veľkosť motora v decilitres, čo je hlavný rozlišujúci rozdiel. Ďalšie listy alebo slová môžu byť pridané ku koncu tri-číslo číslice definovať druh paliva (benzín alebo naftu), motor alebo prevodovka detaily, a telo štýlu. 'I' pôvodne kandidoval na (palivo) 'injekcie'.

Vyhľadávanie

Otázky a opovede

otázky môžete napísať na fóre.

© 2009 Všetky práva vyhradené.

Vytvorte si web stránku zdarma!Webnode