BMW rada 6

15.06.2010 20:44

BMW radu 6

BMW radu 6 sa týka dvoch generácií automobilov od BMW, ktoré sú obe na základe svojich súčasných 5 sedany Series. Prvá bola E24, ktorá sa začala v roku 1976 s cieľom nahradiť 3.0CS & 3.0CSi (E9). BMW radu 6 sa vrátil v roku 2003 po 15-ročnej neprítomnosť od modelu lineup BMW. Ten rok, BMW vydala všetky nové E63/E64, ktorá bola k dispozícii ako kupé a kabriolet. Modely boli 645ci (neskôr nahradený 650i) a 630i. Najvyšší výkon radu 6 je BMW M6. Tretia generácia F12 a F13 radu 6 je plánované na rok 2011. 

________________________________________________________________________________________________________________________

E24 6 Series (1977–1989)

Toto kupé uviedla automobilka BMW na trh už v roku 1976 a v predaji sa udržalo až do konca osemdesiatych rokov. Behom tejto doby sa z neho stal takmer kultový automobil. Je to dané hlavne jeho agresívnym a nadčasovým designom. K dispozícii boli výhradne šesťvalcové radové motory v rôznych výkonových špecifikáciách. Vrchol ponuky nakoniec tvorili vozidlá s označením M, alebo v úpravách Alpina či Hartge. Po ukončení výroby sa žiaľ, neobjavil priamy nástupca. Ten prišiel až v roku 2004 so zhodným označením - rada 6.

Pôvodný radu 6 bol nástupcom E9 kupé, a to 2800CS, 3.0CS a 3.0CSi. Nový podvozok E24 bola bezpečnejšia ako E9, stretnutia s novými Spojené štáty americké federálne havárie a preklopeniu normy. Pôvodná 6-séria bola prvýkrát zahájená v auguste 1976. Tento automobil mal 3210 cc motor s 197 PS (145 kW). V roku 1980 debutoval 635CSi, s 3453 ccm SOHC, 218 PS (160 kW) motor a najvyššiu rýchlosť 222 km / h (138 mph). 635CSi by mohla dosiahnuť 100 km / h (62 mph) v 7,4 sekundy. Luxusná verzia, známa ako L6 prišiel v roku 1987 s kožou headliner a čalúnenie a ďalšie doplnky.

V roku 1983 BMW vzal M88 / 3, čo je upravená verzia M88 / 1 od BMW M1 a vložte ho do E24 šasi, vytvárať M635CSi, alebo M6. To malo DOHC 24-ventil 3453 ccm, 286 PS (210 kW) motor, prevzaté z BMW M1 s maximálnou rýchlosťou 255 kmh (158 mph). M6 dosiahla 100 km / h za 6,2 sekundy. M6 tiež sa zlepšilo odpruženie, brzdy, a blízko-pomer

________________________________________________________________________________________________________________________

E63/E64 6 Series (2003–2010)

E63

Športové Coupé dostatočne silné, aby uspokojilo vášnivých vodičov a dosť pohodlné, aby vyžarovalo pohodu na Vašich cestách: to je hlavná myšlienka vozidiel triedy GT. Predchádzajúca generácia športového BMW radu 6 Coupé stelesnila túto myšlienku dokonale. Dnes BMW radu 6 Coupé spojilo skúsenosti predchádzajúcej generácie s najnovšími poznatkami a vznikla úplne dokonalá nová dimenzia tohto vozidla. Všetky sedadlá sú navrhnuté tak, aby poskytovali maximálne pohodlie, voľný priestor v zadnej časti garantuje uvoľnenú jazdu pre ostatných cestujúcich, ktorí sa vďaka priestornému kufru nemusia tlačiť s batožinou. Každá súčasť vozidla je vyrobená z materiálov, ktoré sú pre ňu najvhodnejšie. Preto je v konštrukcii BMW radu 6 Coupé využitý hliník rovnako, ako oceľ. Predné a zadné zavesenie sú vyrobené výhradne z hliníka. Minimalizuje sa tým hmotnosť a dosahuje sa optimálne rozloženie váhy medzi prednou a zadnou nápravu. Je kľúčovým prvkom skvelej živosti vozidla.

All-nové 6-Series (E63) bol zavedený v roku 2003, plniaci otvor vo lineup vľavo od konca výroby 8-séria '. Na základy E60, bola nová 6-séria predstavil s 4,4 L 333 PS (245 kW) V8 motor 645Ci. V roku 2004 bol cenovo dostupnejšie inline šesť-motor vojne zavedený v 630i. Toto bolo čoskoro nasleduje konvertibilné model (E64), prvá 6-série s odnímateľným top.

V roku 2006 bol nahradený 645Ci 650i, s väčším výtlakom (4,8 L) a 367 PS (270 kW). Rozsah-doplňovanie M6 prišiel koncom roka 2005, použitia rovnakých V10 motor ako M5, s 507 PS (373 kW).

V roku 2007 bol 635d (Twin Turbo 3.0L Diesel) predstavil s 286 PS (210 kW) a 430 ft · lbf (580 N · m), ktorý komplexne outguns 630i s pridanou bonus 41mpg, 635d Cabrio (prepustený krátko potom ) bol popísaný Autocar ako "najlepší 6-séria veľa."

Postúpenie voľby sú buď 6-stupňová manuálna alebo 6-stupňovou automatickou "Steptronic". 7-rýchlostná SMG III elektrohydraulické manuálna prevodovka bola nepovinné na V8 motory-6-Series (645Ci/650i), ale to bolo upustené potom, čo v roku 2008 model roku [2].

2004-2005 645Ci - 4,4 L V8, 333 PS (245 kW).
2004-2005 645Ci Cabrio - 4,4 L V8, 333 PS (245 kW).
2005-2006 630Ci-3.0 L I6, 258 PS (190 kW).
2007 - 630i-3.0 L I6, 272 PS (200 kW).
2007 - 630i Cabrio-3.0 L I6, 272 PS (200 kW).
2006 - 650i - 4,8 L V8, 367 PS (270 kW).
2006 - 650i Cabrio - 4,8 L V8, 367 PS (270 kW).
2007 - 635d-3.0 L Twin Turbo Diesel I6, 286 PS (210 kW).
2007 - 635d Cabrio-3.0 L Twin Turbo Diesel I6, 286 PS (210 kW).
2007 - M6 - 5,0 L V10, 507 PS (373 kW).
2007 - M6 Cabrio - 5,0 L V10, 507 PS (373 kW).

________________________________________________________________________________________________________________________

F12/F13 6 Series (2011)

Tretia generácia BMW na F12 palubnej platformy (kupé) a F13 (kabriolet) sú naplánované byť prepustený pre modelový rok 2012.

Vyhľadávanie

Otázky a opovede

otázky môžete napísať na fóre.

© 2009 Všetky práva vyhradené.

Vytvorte si web stránku zdarma!Webnode